ZARZĄD IZBY
Członkowie Zarządu Izby
Zgodnie z Uchwałą nr 3 Rady KIGEiT z dnia 21 listopada 2018 r. w kadencji 2018-21 Zarząd liczy 9 członków. W skład Zarządu wchodzą:
-
Prezes
-
Wiceprezes
-
Członkowie
Prezes i Wiceprezes są etatowymi pracownikami Izby.
Skład Zarządu
I posiedzenie Zarządu Izby
I posiedzenie Zarządu odbyło się dnia 21 listopada 2018 r. w przerwie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków KIGEiT bezpośrednio po zakończeniu wyboru przez Radę. Zgodnie ze Statutem przedmiotem I posiedzenia Zarządu były wybory Wiceprezesa, którym został ponownie Jarosław Tworóg. Kolejne posiedzenie Zarządu zaplanowano na 28 listopada 2018 r.
Zarząd jest Organem wykonawczym i reprezentującym Izbę. Zarząd reprezentuje Izbę na zewnątrz i kieruje jej bieżącą działalnością, podejmując uchwały we wszystkich sprawach niezastrzeżonych do kompetencji innych Organów Izby. Do kompetencji Zarządu należy w szczególności:
- wykonywanie uchwał Walnego Zgromadzenia i Rady Izby;
- opracowywanie planów działania Zarządu;
- opracowywanie preliminarzy finansowych i projektu budżetu Izby oraz jego zmian w trakcie roku;
- sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz innych składników rocznego sprawozdania finansowego Izby;
- zarządzanie majątkiem Izby;
- prowadzenie działalności gospodarczej Izby;
- wydawanie i publiczne prezentowanie informacji, opinii i stanowisk Izby;
- prowadzenie promocji działalności Izby;
- wyrażanie zgody na patronaty Izby, wykorzystanie logo KIGEiT oraz sponsorowanie imprez przez Izbę;
- podejmowanie, na wniosek Prezesa, decyzji o tworzeniu funduszy celowych;
- podejmowanie, na wniosek Prezesa, uchwał w sprawie tworzenia Sekcji i Komitetów;
- bieżąca współpraca z Sekcjami, Komitetami i innymi organami kolegialnymi;
- powoływanie, na wniosek Prezesa, Kolegium Ekspertów i prowadzenie listy Ekspertów i Rzeczoznawców Izby;
- zatwierdzanie, na wniosek Prezesa, struktury organizacyjnej Izby;
- ustalanie, na wniosek Prezesa, zasad wynagradzania pracowników Biura;
- podpisywanie umów z osobami prawnymi i fizycznymi;
- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności Izby;
- przygotowywanie wniosków i projektów we wszystkich sprawach należących do kompetencji Rady Izby;
- podejmowanie uchwał we wszystkich sprawach niezastrzeżonych do kompetencji innych organów Izby.
Zasady pracy Zarządu, jak też zadania i obowiązki Prezesa i Wiceprezesa związane z prowadzeniem spraw Izby, zarządzanie jej majątkiem i wykonywaniem zadań statutowych określa regulamin uchwalony przez Zarząd, zatwierdzony przez Radę Izby a dostępny tutaj: (57 kB).


























































































































































































































