Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej na stronie wszystkoociasteczkach.pl Zamknij
Dzisiaj jest: 22 lutego 2020

ZARZĄD IZBY 


Członkowie Zarządu Izby

Zgodnie z Uchwałą nr 3 Rady KIGEiT z dnia 21 listopada 2018 r. w kadencji 2018-21 Zarząd liczy 9 członków. W skład Zarządu wchodzą:

  1. Prezes

  2. Wiceprezes

  3. Członkowie

Prezes i Wiceprezes są etatowymi pracownikami Izby.
Skład Zarządu


I posiedzenie Zarządu Izby 

I posiedzenie Zarządu odbyło się dnia 21 listopada 2018 r. w przerwie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków KIGEiT bezpośrednio po zakończeniu wyboru przez Radę. Zgodnie ze Statutem przedmiotem I posiedzenia Zarządu były wybory Wiceprezesa, którym został ponownie Jarosław Tworóg. Kolejne posiedzenie Zarządu zaplanowano na 28 listopada 2018 r. 


Zarząd jest Organem wykonawczym i reprezentującym Izbę. Zarząd reprezentuje Izbę na zewnątrz i kieruje jej bieżącą działalnością, podejmując uchwały we wszystkich sprawach niezastrzeżonych do kompetencji innych Organów Izby. Do kompetencji Zarządu należy w szczególności: 

  1. wykonywanie uchwał Walnego Zgromadzenia i Rady Izby;
  2. opracowywanie planów działania Zarządu;
  3. opracowywanie preliminarzy finansowych i projektu budżetu Izby oraz jego zmian w trakcie roku;
  4. sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz innych składników rocznego sprawozdania finansowego Izby;
  5. zarządzanie majątkiem Izby;
  6. prowadzenie działalności gospodarczej Izby;
  7. wydawanie i publiczne prezentowanie informacji, opinii i stanowisk Izby;
  8. prowadzenie promocji działalności Izby;
  9. wyrażanie zgody na patronaty Izby, wykorzystanie logo KIGEiT oraz sponsorowanie imprez przez Izbę;
  10. podejmowanie, na wniosek Prezesa, decyzji o tworzeniu funduszy celowych;
  11. podejmowanie, na wniosek Prezesa, uchwał w sprawie tworzenia Sekcji i Komitetów;
  12. bieżąca współpraca z Sekcjami, Komitetami i innymi organami kolegialnymi;
  13. powoływanie, na wniosek Prezesa, Kolegium Ekspertów i prowadzenie listy Ekspertów i Rzeczoznawców Izby;
  14. zatwierdzanie, na wniosek Prezesa, struktury organizacyjnej Izby;
  15. ustalanie, na wniosek Prezesa, zasad wynagradzania pracowników Biura;
  16. podpisywanie umów z osobami prawnymi i fizycznymi;
  17. rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności Izby;
  18. przygotowywanie wniosków i projektów we wszystkich sprawach należących do kompetencji Rady Izby;
  19. podejmowanie uchwał we wszystkich sprawach niezastrzeżonych do kompetencji innych organów Izby.

Zasady pracy Zarządu, jak też zadania i obowiązki Prezesa i Wiceprezesa związane z prowadzeniem spraw Izby, zarządzanie jej majątkiem i wykonywaniem zadań statutowych określa regulamin uchwalony przez Zarząd, zatwierdzony przez Radę Izby a dostępny tutaj: (57 kB).

NASI CZŁONKOWIE